• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
2

پلمپ کردن ده ها واحد متخلف طب سنتی در خراسان رضوی

  • کد خبر : 4072
  • 13 خرداد 1402 - 8:38
پلمپ کردن ده ها واحد متخلف طب سنتی در خراسان رضوی
مدیر طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نتیجه بازدیدهای انجام شده از اماکن ارائه کننده خدمات طب ایرانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، منجر به ۳۶ مورد پلمب و معرفی به مراجع قضایی شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر توس، دکتر سید جواد مجتبوی افزود: طی سال گذشته ۸۷۶ بازدید از اماکن ارائه کننده خدمات طب ایرانی در حوزه زیر پوشش این دانشگاه انجام شده است که ۶۲۳ مورد آن بازدید از عطاری‌ها بوده است. و در نتیجه مهر و موم ده ها واحد متخلف طب سنتی در خراسان رضوی اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: نتیجه بازدیدهای انجام شده از اماکن ارائه کننده خدمات طب ایرانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، منجر به ۳۶ مورد پلمب و معرفی به مراجع قضایی شد.

مدیر طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سلامت مردم خط قرمز است و در این زمینه کوتاه نیامده و با فرد و مجموعه متخلف طبق قانون برخورد خواهیم کرد.

دکتر مجتبوی افزود: مداخله‌گران سلامت نه تنها مشکل مراجعه‌کنندگان را برطرف نمی‌کنند، بلکه حتی بر مشکلات آنان می‌افزایند و در کنار آن با دریافت هزینه‌های بالا و نامتعارف بار اقتصادی زیادی بر آنان تحمیل می‌کنند.

وی به مردم هشدار داد: قبل از هرگونه اقدامی مدارک معتبر درمانگر با تاییدیه دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی را ملاحظه کنند و تخلفات در این زمینه را اطلاع رسانی و گزارش کنند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۸ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و نیشابور و دانشکده‌ پزشکی تربت‌جام است.

لینک کوتاه : https://asrtoos.ir/?p=4072

برچسب ها

ارسال نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

پایگاه خبر عصر توس/رسانه نسل امروز

دفتر مرکزی: مشهد

ایمیل: asrtoosnews@gmail.com