• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
1

جام برکت و کرامت؛ مقدمه‌ای برای تحول در ورزش مشهدالرضا(ع)

  • کد خبر : 3316
  • 05 اردیبهشت 1402 - 6:49
جام برکت و کرامت؛ مقدمه‌ای برای تحول در ورزش مشهدالرضا(ع)
معاون تربیت‌بدنی و سلامت شهرداری مشهد گفت: برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی برای ورزش شهر مشهد صورت گرفته و با برگزاری جام برکت و کرامت و رویدادهایی از این دست، به دنبال این هستیم که حال ورزش شهر مشهد را بهتر کنیم چراکه موجب تقویت نشاط و شادابی می‌شوند.

حسین غیاثی در گفت‌وگو با پایگاه خبری عصر توس، با اشاره به مسابقات جام رمضان، جام برکت و کرامت، اظهارداشت: با همت و تلاش ستودنی ارکان مختلف این معاونت، جام رمضان امسال در ۱۷ رشته ورزشی آغاز شد که به جرات می‌توان مدعی بود این رویداد در کشور بی‌سابقه است.

وی از ویژگی‌های شاخص جام برکت و کرامت، پیش‌بینی مسابقات برای آقایان و بانوان عنوان کرد و گفت: از جمله وجه تمایز‌های این رویداد بزرگ ورزشی نسبت به سال‌های قبل، می‌توان به برگزاری مسابقات کبدی ساحلی، والیبال ساحلی، هندبال ساحلی و گل‌بال اشاره داشت.

معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد مقدس تصریح کرد: مسابقات ورزشی در قالب ۳ دسته بانوان، آقایان و جانبازان و معلولین برگزار شد که این توجه به عموم مردم موجب شد استقبال خوب مردمی را شاهد باشیم؛ استقبال عمومی به نحوی بود که در این دوره، رکورد تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات فوتسال، با ۲۲۴ تیم، شکسته شد.

غیاثی گفت: استقبال از بازی‌های جام رمضان امسال به قدری بالا بود که ما در شهرداری راغب شدیم برنامه‌ای جهت تاسیس یک مجموعه ورزشی بزرگ در سال‌های بعد تدوین کنیم؛ از سوی دیگر، درحال پیگیری برنامه‌های بسیار خوبی برای رشد و توسعه این مسابقات و ورزش استان نیز هستیم.

وی از برنامه‌‍ریزی و تدارک برگزاری لیگ محلات فوتبال مشهد خبرداد و افزود: سعی ما بر این است که برای رشته‌های ورزشی بانوان و جانبازان و معلولین جشنواره‌های ورزشی باکیفیت به مراتب بالاتر نسبت به سال‌های قبل برگزار کنیم چراکه این ظرفیت عظیم در مشهد مقدس وجود دارد.

معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد مقدس، استعدادیابی را یکی دیگر از رویکردهای شاخص این معاونت دانست که در سال ۱۴۰۲ با قوت و قدرت بیشتری دنبال خواهد شد.

وی گفت: با برگزاری مسابقاتی چون جام رمضان، مسابقات محلات و … سعی کردیم هیات‌های ورزشی را پای کار بیاوریم تا کمیته‌های استعدادیابی خود را بیش از پیش فعال کنند و بتوانیم کشف استعداد داشته باشیم.

غیاثی با تقدیر از مشارکت هیات‌های ورزشی و پای کار بودن آنها در جام برکت و کرامت، اظهارکرد: امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، حال ورزش مشهدالرضا(ع) را خوب‌تر کنیم چراکه توجه به ورزش، توجه به شور و نشاط جوانان است و این مهم را وظیفه خود می‌دانیم.

وی در پایان از رویکرد حمایتی شورای شهر و مدیریت شهری نسبت به حوزه ورزش تقدیر و تشکر کرد و گفت: اتفاقاتی که برای نخستین بار با برگزاری جام برکت و کرامت، شاهد بودیم، ثمره حمایت ویژه کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر است؛ اگر حمایت‌های شورای شهر و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس نبود، این افتخار‌آفرینی برای شهر امام‌رضا(ع) میسر نمی‌شد.

لینک کوتاه : https://asrtoos.ir/?p=3316

برچسب ها

ارسال نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

پایگاه خبر عصر توس/رسانه نسل امروز

دفتر مرکزی: مشهد

ایمیل: asrtoosnews@gmail.com