• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
7
پس از 7 سال کارآفرینی در حوزه شهری خراسان رضوی

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توس گستر برگزارشد

  • کد خبر : 2322
  • 13 تیر 1400 - 8:54
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توس گستر برگزارشد
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توس گستر یکی ازواحد های فعال استان خراسان رضوی درحوزه عمران و آبادانی شهری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرتوس، در این مراسم که با حضور اعضای هیئت مدیره و کارکنان این شرکت عمرانی برگزارشد، ضمن معرفی دکتر سید امیرحسین رضوی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توس گستر از زحمات دکتر علی اصغر پورفتح اله مدیرعامل پیشین این هلدینگ اقتصادی تقدیر شد.
پور فتح الله که علاوه بر سوابق ارزنده به عنوان عاملی سازمان همیاری شهرداریها و مشاور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، کارنامه ای موفق در زمینه کارآفرینی شهری در استان خراسان رضوی را در زمان تصدی مدیریت شرکت توس گستر از خود به یادگار گذاشته است دراین جلسه، بیان کرد: اکنون که بعد از ۷ سال مدیریت شرکت سرمایه گذاری توسعه شهری توس گستر را به علت انتقال دفتر مرکزی به تهران به عزیز دیگری می سپارم از همه دوستانی که دراین مدت راهنمایم بودند و همچنین پرسنل و مدیران این مجموعه سپاسگزارم‌.
وی در خصوص مهم‌ترین اقدامات انجام شده در شرکت توس گستر، عنوان کرد: در این سالها تلاش کردیم ضمن چابک‌سازی و اداره هلدینگ و شرکت‌های وابسته با حداقل نیرو در خصوص بخشی از سرمایه‌گذاری‌ها تجدید نظر و برنامه ریزی های اصلاحی و سازنده ای را در دستور کار قرار دهیم.
مدیرعامل پیشین شرکت توس گستر با اشاره به اخذ رتبه شفافیت از سازمان بورس و پرداخت به موقع سود سهامداران در ۷ سال گذشته، عنوان کرد: تسویه پرونده‌های مالیاتی سنوات گذشته حسابرسی ۱۰ ساله تأمین اجتماعی و برگرداندن بخشی از مالیات هایی که به ناحق از شرکت دریافت شده بود و انجام تعهدات سال‌های گذشته از جمله اقدامات مثبتی بود که با تلاش همکاران و پیگیری های جدی به سرانجام رسید.
وی به تلاشهای انجام شده در جهت اتمام، فروش و تعریف پروژه های عمرانی جدید در اراضی مختلف شهر مشهد که در راستای افزایش سود آوری و درآمدزایی شرکت و همچنین کمک به آبادانی، توسعه وکارآفرینی در حوزه شهری صورت گرفته است عنوان کرد: امیدوارم باتوجه به ثروت یک هزار و پانصد میلیارد تومانی شرکت توس گستر همچنان درحال رشد و توسعه‌ در شهر مقدس مشهد باشد.

لینک کوتاه : https://asrtoos.ir/?p=2322

ارسال نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

پایگاه خبر عصر توس/رسانه نسل امروز

دفتر مرکزی: مشهد

ایمیل: asrtoosnews@gmail.com