• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
1

همایش استانی دبیران حوزه شهرستان‌های جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی – خراسان رضوی برگزار شد

  • کد خبر : 2939
  • 05 شهریور 1401 - 3:44
همایش استانی دبیران حوزه شهرستان‌های جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی – خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری عصرتوس به نقل از روابط عمومی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی خراسان رضوی به مناسبت آغاز هفته دولت، همایش استانی دبیران حوزه این جمعیت به میزبانی شهرستان کاشمر امروز جمعه ۴ شهریورماه برگزار گردید. در این همایش که دبیر و اعضای شورای مرکزی استان و دبیران حوزه شهرستان‌ها حضور داشتند، […]

به گزارش پایگاه خبری عصرتوس به نقل از روابط عمومی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی خراسان رضوی به مناسبت آغاز هفته دولت، همایش استانی دبیران حوزه این جمعیت به میزبانی شهرستان کاشمر امروز جمعه ۴ شهریورماه برگزار گردید.

در این همایش که دبیر و اعضای شورای مرکزی استان و دبیران حوزه شهرستان‌ها حضور داشتند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و شهیدان رجایی و باهنر، با آرمان‌های امام راحل و مقام‌ معظم رهبری تجدید پیمان گردید.

سیدمهدی طباطبایی دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت در خراسان رضوی، ضمن تشکر از حضور دبیران محترم شهرستان‌ها در این همایش، برنامه‌های آینده این جمعیت را تشریح و خاطرنشان کرد: جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در خراسان رضوی با برنامه ریزی هدفمند و با سرعت بیشتر نسبت به گذشته، عملیاتی شدن اهداف و برنامه‌های خود را در دستور کار خواهد داشت.

رضا شیران خراسانی مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده سابق مردم شریف مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی از دیگر سخنرانان این همایش استانی بود.

لینک کوتاه : https://asrtoos.ir/?p=2939

برچسب ها

ارسال نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

پایگاه خبر عصر توس/رسانه نسل امروز

دفتر مرکزی: مشهد

ایمیل: asrtoosnews@gmail.com