• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
4
با تلاش واحد آموزش سازمان همیاری استان انجام می شود

شکوفایی استعدادهای اجتماعی با برگزاری سلسله رویدادهای آموزشی در مسیر ارتقا مدیریت شهری خراسان رضوی

  • کد خبر : 1290
  • 06 آبان 1399 - 17:46
شکوفایی استعدادهای اجتماعی  با برگزاری سلسله رویدادهای آموزشی در مسیر ارتقا مدیریت شهری خراسان رضوی
دبیر شورای توسعه ظرفیت های اقتصادی و انسانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از تدوین و برنامه ریزی سلسله رویدادهای آموزشی در راستای شکوفایی استعدادهای بومی، محلى، اجتماعی و انسانی در مسیر ارتقاء مدیریت شهری در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرتوس، محمدرجب زاده به شورای توسعه ظرفیت‏های اقتصادی و انسانی که با همت سازمان همیاری شهرداریهای استان تشکیل شده است، بیان کرد: این شورا با همکاری اتاق بازرگانی خراسان رضوی، پارک علم و فناوری استان، شورای اسلامی استان، انجمن شرکت‎های دانش‎بنیان و دفتر شهری استانداری خراسان رضوی، با هدف مدیریت استعدادها و توسعه ظرفیت ذهنی و تقویت فرهنگ ایده پروری در سطح جامعه تشکیل شده است.
وی افزود: ایجاد محیط پر جاذبه، امن و عالمانه برای شکوفایی استعدادها و پرورش خلاقیت ها، بکارگیری ظرفیت ها و توان علمی نخبگان، پژوهشگران برتر و اساتید علمی در جهت ایجاد انگیزه و راهبری ایده پردازان از جمله دیگر اهداف مهم تشکیل این شورا به شمار می رود.
دبیر شورای توسعه ظرفیت های اقتصادی و انسانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: اولین گام تعریف شده برای شورا توسعه ظرفیتهای اقتصادی و انسانی استان، برگزاری رویدادهای انتقال تجربه به منظور ایجاد فرصت‎های شناسایی و جذب ایده‎های خلاقانه و استفاده از ظرفیت‎های بومی منطبق بر نیازهای موجود می‎باشد.
وی تصریح کرد: این شورا با توجه به مزیت ها و مقتضیات بومی، نسبت به هم افزایی فعالیت های مرتبط با توسعه و بهبود محیط کسب و کار، جلب مشارکت بخش خصوصی و دولتی در حوزه اقتصاد دیجیتال و همچنین توجه به فناوری های آینده و تحول آفرین در بخش دیجتیال، هوشمندسازی، حمایت از نوآوران و کارافرینان اقدام می نماید.
دبیر شورای توسعه ظرفیت های اقتصادی و انسانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با تاکید بر لزوم تلاش برای حرکت در مسیر جهش تولید، ادامه داد: اولین رویداد از این سلسله رویدادها با محوریت حمایت از کسب و کارهای نوین برنامه ریزی شده است که فضای مناسبی برای آشنایی با ایده های نو و روند ظهور کسب و کارهای جدید، با هدف ارتقای اشتغال و بهره‌وری در اقتصاد دیجیتال، خلق ارزش و ثروت، توسعه منابع انسانی، سرمایه‌گذاری و تامین مالی، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی و زیرساخت‌ها و ساختارها می باشد.
وی با اشاره اقدامات موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداری‏ها به عنوان دبیرخانه شورای توسعه ظرفیت‏های اقتصادی و انسانی استان خاطر نشان کرد: رویداد آموزشی حمایت از کسب و کارهای نوین با برنامه ریزی این موسسه آموزشی وابسته به سازمان همیاری و در اواخر آبان ماه اجرا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://asrtoos.ir/?p=1290

ارسال نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

پایگاه خبر عصر توس/رسانه نسل امروز

دفتر مرکزی: مشهد

ایمیل: asrtoosnews@gmail.com