• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
2

سرپرست جدیدنایب رئیسی فدراسیون جودو: جودو خراسان رضوی راه خود را پیدا کرد/با تلاش همه خانواده، جودو ایران به جایگاه خود بازمی گردد

  • کد خبر : 2750
  • 29 آبان 1400 - 12:53
سرپرست جدیدنایب رئیسی فدراسیون جودو: جودو خراسان رضوی راه خود را پیدا کرد/با تلاش همه خانواده، جودو ایران به جایگاه خود بازمی گردد
محمدصابرگرایلی سرپرست هیات جودو خراسان رضوی که ساعاتی پیش با حکم آرش میراسماعیل رئیس فدراسیون جودو کشور به عنوان سرپرست نائب رئیسی این فدراسیون منصوب شده است اظهار کرد: با تلاش، همراهی و حمایت خانواده سرشار از استعداد جودو در اقصی نقاط کشور روزهای خوبی برای این رشته المپیکی پیش رو خواهیم داشت.

محمد صابرگرایلی که امروز با حکم آرش میراسماعیلی به عنوان سرپرست نائب رئیسی فدارسیون جودو ایران منصوب شده در گفتگویی با خبرنگار پایگاه خبری عصرتوس عنوان کرد: با همت اهالی و پیشکسوتان، جودو خراسان به درستی راه خود را پیدا کرد و با اعتماد رئیس فدراسیون، فرصتی دوباره برای خدمت به جامعه سرشار از استعداد این رشته المپیکی در عرصه ملی فراهم شد.
وی ضمن در خواست دعای خیر برای ادامه کارش در این سمت جدید عنوان کرد: با ظرفیتهای فراوانی که در عرصه های فنی، مربیگری، داوری و قهرمان پروری در جودو کشور وجود دارد می توان روزهای خوبی را برای این رشته متصور باشیم‌.
سرپرست مشهد نائب رئیس فدارسیون جودو کشور به برنامه ریزیهای فدراسیون برای رساندن جودو ایران به جایگاه اصلی خود در سطح جهانی و آسیایی خاطر نشان کرد: با توجه به وجود استعدادها و پتانسیلهای فراوان جودوکاران و علاقه مندان به این رشته در اقصی نقاط کشور، به این امر امیدوارم و در این مسیر در کنار رییس، دبیر و دیگر مسوولان کمیته های فدراسیون تلاش خواهم کرد.
وی تصریح کرد: قطعا همراهی، تلاش و زحمات روزافزون روسای و مسوولان هیاتهای استانها، شهرستانها، مربیان، داوران، ورزشکاران و … و حمایت‌های مدیران کل و مسوولان ورزش در شهرهای مختلف کشور برای رسیدن به این مهم و افتخار آفرینی های دوباره ملی پوشان کشور بیش از گذشته موثر خواهد بود..
گفتنی است، محمد صابر گرایلی از قهرمانان با سابقه جودو کشور و خراسان رضوی است که پیش از به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون و سرپرست هیات جودو خراسان رضوی نیز مشغول به فعالیت بود.
این پیشکسوت جودو کشور در سطوح مختلف حرفه ای، مربیگری، مدیریتی و … در هیات جودو استان و نیز تیم های ملی کشور فعالیتهای موثری در سالهای اخیر انجام داده است.
وی در دوران قهرمانی خود نیز به عنوان یکی از جودوکار ارزنده تیم ملی کشور و نماینده خراسان رضوی افتخارات زیادی را در دهه ۷۰ تا ۸۰ در در سطح مسابقات ملی کسب کرده است.

لینک کوتاه : https://asrtoos.ir/?p=2750

ارسال نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

پایگاه خبر عصر توس/رسانه نسل امروز

دفتر مرکزی: مشهد

ایمیل: asrtoosnews@gmail.com