• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
9
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان:

دو خودروی بنز قاچاق به ارزش ۱۲۰میلیارد ریال در طرقبه کشف شد

  • کد خبر : 1019
  • 13 مرداد 1399 - 16:09
دو خودروی بنز قاچاق به ارزش ۱۲۰میلیارد ریال در طرقبه کشف شد
رئیس اداره تعزیرات حکومتی طرقبه شاندیز کشف و ضبط دو خودورو بنز قاچاق به ارزش تقریبی ۱۲میلیارد تومان در طرقبه کشف و ضبط گردید.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی طرقبه شاندیز کشف و ضبط دو خودورو بنز قاچاق به ارزش تقریبی ۱۲میلیارد تومان در طرقبه کشف و ضبط گردید.

به گزارش پایگاه خبری عصرتوس، امید جلیلی اظهار کرد: پیروگزارش پلیس آگاهی شهرستان طرقبه شاندیز در خصوص وجود یک دستگاه بنز ۲۰۲۰مشکی فاقد مدارک گمرکی و پلاک در یکی از نمایشگاه های اتومبیل طرقبه، تعزیرات حکومتی شهرستان بینالود در محل حاضر شد.
وی تصریح کرد: طبق بررسی های به عمل آمده به دلیل اینکه این خودرو تاییده پلیس راهور و مدارک لازم را نداشت، طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا ضبط و به پلیس آگاهی اتتقال یافت.
رئیس اداره تعزیرات حکومتی طرقبه شاندیز ارزش ریالی این خودرو را بر اساس اظهارات مالک خودرو ۷میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: فرآیند تشکیل پرونده و انجام مراحل قانونی تعزیرات حکومتی این کالای قاچاق و تایید استعلامات لازم از مراجع ذی صلاح برای آن آغاز شده است.
وی عنوان کرد: در این پرونده فعلا مالک خودرو و مدیر نمایشگاهی که خودرو در محل انبار آن کشف شد به عنوان متهمان اصلی مضمون به قاچاق مورد پیگیری قضایی قرار دارند.
جلیلی ادامه داد: همچنین پرونده یک مورد بنز قاچاق نیز که چند روز قبل در این شهرستان و در یکی از تعمیرگاه نمایندگی های غیرمجاز بنز کشف شده بود به دلیل متواری بودن مالک آن در حال رسیدگی است.
رئیس اداره تعزیرات حکومتی طرقبه شاندیز افزود: قیمت این بنز قاچاق نیز حدود ۵میلیارد تومان اعلام شده بود که ارزش گذاری واقعی از سوی تعزیرات حکومتی برای اینگونه موارد زمانی که گمرک ارزش کالاها را بر اساس قانون به صورت مستند و دقیق اعلام کند، صورت می پذیرد.

لینک کوتاه : https://asrtoos.ir/?p=1019

ارسال نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

پایگاه خبر عصر توس/رسانه نسل امروز

دفتر مرکزی: مشهد

ایمیل: asrtoosnews@gmail.com