• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
3
با تکمیل پروژه شهید شوشتری؛

دسترسی آسان به جمعه بازار محله ۵ تن مشهد

  • کد خبر : 1137
  • 02 شهریور 1399 - 10:00
دسترسی آسان به جمعه بازار محله ۵ تن مشهد
عملیات ساخت سازه پل بتنی شهید شوشتری به منظور ایجاد دسترسی آسان به جمعه بازار منطقه 5 تن مشهد توسط سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی پایان یافت.

عملیات ساخت سازه پل بتنی شهید شوشتری به منظور ایجاد دسترسی آسان به جمعه بازار منطقه ۵ تن مشهد توسط سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی پایان یافت.
به گزارش پایگاه خبری عصرتوس، معاون بازرگانی سازمان همیاری خراسان رضوی با اشاره به این مطلب، بیان داشت: این پروژه عمرانی براساس قراردادی از سوی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد از شهریور ماه سال گذشته به سازمان همیاری واگذار شد که با تلاش های انجام شده عملیات ساخت پل در پایان مرداد ماه به اتمام رسید.
ناصربهزاد ،افزود: این پل بتنی با هدف ایجاد دسترسی به جمعه بازارمنطقه ۵ تن با اختصاص اعتباری در حدود ۵ میلیارد تومان به نحوی مطلوب اجرا شد و علی رغم مشکلات اجرایی ناشی از هدایت آبهای سطحی و فاضلاب سطح رودخانه کشف رود در ۲۹ مردادماه به کارفرما تحویل گردید.
وی گفت: این سازه بتنی با طول تقریبی حدود ۷۵ متر، عرض ۱۲و نیم متر و ارتفاع ۵ متر احداث شده است و قطعاً گام موثری در جهت کاهش بار ترافیکی منطقه و تسهیل در تردد و امکان دسترسی شهروندان به جمعه بازار شهید شوشتری خواهد بود.
معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، خاطر نشان ساخت: امیدواریم با تکمیل مراحل نهایی ساخت پل شهید شوشتری، شاهد بهره برداری از آن درسال جاری و بهره مندی شهروندان از این فرصت مطلوب به عنوان خدمتی ارزشمند در حوزه مدیریت شهری کلان شهر مشهد باشیم.

لینک کوتاه : https://asrtoos.ir/?p=1137

ارسال نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

پایگاه خبر عصر توس/رسانه نسل امروز

دفتر مرکزی: مشهد

ایمیل: asrtoosnews@gmail.com