• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
2

بازی با جان مردم در شهربازی فک پلمپ شده

  • کد خبر : 4620
  • 21 تیر 1402 - 3:41
بازی با جان مردم در شهربازی فک پلمپ شده

مدیرکل استاندارد خراسان رضوی گفت: یک شهربازی در مشهد پلمب شده بود که به دلیل فک پلمب خودسرانه، برای متخلف پرونده قضایی تشکیل شد. به گزارش پایگاه خبری عصرتوس، سیدمحمد سجادی اظهار کرد: کلیه تجهیزات شهربازی باید استاندارد لازم و گواهی بازرسی سالانه  راداشته باشند و علاوه بر آن هر سه ماه یک بار، بازرسی‌ها […]

مدیرکل استاندارد خراسان رضوی گفت: یک شهربازی در مشهد پلمب شده بود که به دلیل فک پلمب خودسرانه، برای متخلف پرونده قضایی تشکیل شد.
به گزارش پایگاه خبری عصرتوس، سیدمحمد سجادی اظهار کرد: کلیه تجهیزات شهربازی باید استاندارد لازم و گواهی بازرسی سالانه  راداشته باشند و علاوه بر آن هر سه ماه یک بار، بازرسی‌ها انجام می‌شود که در صورت استاندارد نبودن تجهیزات و ناایمن بودن این مجموعه‌ها و شهربازی‌ها، مجوز فعالیت از آن‌ها فورا ساقط و پلمب می‌شود.
وی با بیان این‌که مجموعه شهربازی‌ها علاوه بر استاندارد تجهیزات، این امکان را دارند که پروانه استاندارد برایشان صادر شود، ادامه داد: در هر شهربازی باید یک ناظر فنی آموزش دیده وجود داشته باشد تا نظارت بر امور فنی استانداردها را انجام دهد.
مدیرکل استاندارد خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نظارت‌های میدانی و کارشناسی به صورت مستمر در تمامی شهربازی‌های مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی توسط کارشناسان اداره استاندارد در حال انجام است و مردم نگرانی بابت ناایمن بودن وسایل شهربازی‌ها در مشهد و شهرهای مختلف نداشته باشند.
وی گفت: طی نظارت‌های انجام شده توسط کارشناسان ما، یک شهربازی در مشهد پلمب شده بود که مسئول آن به صورت خودسرانه اقدام به فک پلمب کرد اما با دستور قضایی مجدد این شهربازی پلمب و در نهایت نیز پرونده قضایی برای وی تشکیل شد.
عکس تزئینی است.
لینک کوتاه : https://asrtoos.ir/?p=4620

برچسب ها

ارسال نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

پایگاه خبر عصر توس/رسانه نسل امروز

دفتر مرکزی: مشهد

ایمیل: asrtoosnews@gmail.com