• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
5

افتتاح بیستمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد از عصرامروز

  • کد خبر : 3633
  • 20 اردیبهشت 1402 - 5:29
افتتاح بیستمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد از عصرامروز
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از آغاز به کار نمایشگاه 5 روزه گل و گیاه از عصر امروز درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر توس، حسین مختاری گفت:بیستمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد افتتاح می شود و همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ به مدت ۵ روز پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود

وی افزود: در این نمایشگاه ۱۷۰ شرکت‌کننده در ۵۰۰ غرفه از استان‌های تهران، مازندران، گیلان، مرکزی، همدان، کرمان، اصفهان و قم حضور دارند. در سالن‌های فردوسی فروش گل و گیاه، سالن بهار گلخانه‌ها و تجهیزات باغبانی و گلخانه‌‎ای و سالن انوری تجهیزات باغبانی و پارکی را خواهیم داشت. سالن ابوسعید مولوی و تالار B۱ و B۲ نیز در اختیار سازمان قرار دارد. فضای باز نمایشگاه نیز جهت فروش گل و گیاه است.

 

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: زمینه فعالیت شرکت‌کنندگان در نمایشگاه  گل و گیاه امسال مشهد شامل گل‌‎های آپارتمانی و تزئینی، گل‌های بیرونی، گل‌های شاخه بریده، انواع گلدان‌ها، کود و بذر، ادوات باغبانی و تجهیزات پارکی است.

 

وی با بیان اینکه المان‌های باغ‌های متحرک، محله وارونه، جاذبه‌های بومگردی، خاطره و باغ کودک، زیرواسکیپ، تراس سبز، کیک گل، باغ کتاب و… به نمایشگاه منتقل شده است، عنوان کرد: همزمان با ایام برگزاری نمایشگاه، سه نشست تخصصی علمی و آموزشی با حضور استادان مطرح حوزه فضای سبز از سوی سازمان پارک‎ها و فضای سبز شهرداری مشهد برگزار می‌شود.

 

مختاری ادامه داد: این نشست‌ها شامل نشست تخصصی مدیریت هوشمند یکپارچه فضای سبز در روز ۲۱ اردیبهشت ماه، کشاورزی شهری در چارچوب گلخانه‌های کوچک‌مقیاس در روز ۲۳ اردیبهشت ماه و اقتصاد فضای سبز در روز پایانی ۲۴ اردیبهشت ماه می باشد که از ساعت ۱۸ تا ۲۰ این روزها برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://asrtoos.ir/?p=3633

ارسال نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

پایگاه خبر عصر توس/رسانه نسل امروز

دفتر مرکزی: مشهد

ایمیل: asrtoosnews@gmail.com