• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
3

استخر روباز پارک ملت بهره‌برداری شد/ارائه خدمات رایگان به مساجد

  • کد خبر : 4459
  • 06 تیر 1402 - 7:14
استخر روباز پارک ملت بهره‌برداری شد/ارائه خدمات رایگان به مساجد
حسین باغگلی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد نیز اظهارداشت: سانس‌های استخر پارک ملت که در اختیار شهرداری است، به صورت رایگان در اختیار تشکل‌های مردمی فعال در مساجد قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر توس، سیدحسین علوی‌مقدم  امروز در حاشیه بهره‌برداری از استخر روباز پارک ملت، با بیان اینکه رویکرد مدیریت شهری در این دوره، استفاده حداکثری عموم شهروندان از زیرساخت‌های ورزشی است، اظهارداشت: استخر روباز پارک ملت، مجموعه‌ای با سابقه‌ای قریب به ۵۰ سال است که خاطرات خوشی را برای شهروندان مشهدی به همراه داشته است.

توزیع روزانه ۱۲۰۰ بلیت رایگان استخر پارک ملت

وی گفت: یکی از نکات حائز اهمیت در دوره جدید مدیریت شهری، توجه ویژه به تشکل‌های مردمی است که به اشکال مختلف پیاده‌سازی شده است.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر مشهد افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته، تابستان امسال، روزانه ۱۵۰۰ بلیت رایگان استخر در اختیار تشکل‌های مردمی فعال در مساجد قرار می‌گیرد؛ امیدواریم تا پایان این فصل، ۱۲۰ هزار بلیت رایگان را توزیع کنیم.

علوی مقدم با بیان اینکه نگاه کمیسیون ورزش و جوانان بر این بوده که استخر روباز پارک ملت در ۴ فصل سال بهره‌‎برداری شود، تصریح کرد: امیدواریم در کنار این اقدام مهم، وعده ایجاد نهضت عمرانی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی را امسال محقق کنیم.

“استخر پارک ملت” رایگان در اختیار تشکل‌های فعال در مساجد

حسین باغگلی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد نیز اظهارداشت: سانس‌های استخر پارک ملت که در اختیار شهرداری است، به صورت رایگان در اختیار تشکل‌های مردمی فعال در مساجد قرار می‌گیرد.

وی افزود: این مجموعه آبی، جزو مجموعه‌های خاطره‌انگیز برای شهروندان مشهدی است که سبقه ۵۰ ساله دارد. به دلیل روباز بودن، مجموعه آبی پارک ملت اغلب در تابستان قابل بهره‌برداری است؛ به دنبال این هستیم که بررسی کنیم چگونه می‌توان این مجموعه را در تمام سال در اختیار عموم شهروندان مشهدی قرار داد.

باغگلی با بیان اینکه امسال مجموعه آبی پارک ملت به صورت مشترک با هیئت شنای استان خراسان رضوی بهره‌برداری می‌شود، افزود: برهمین اساس، سه سانس متعلق به هیات و چهار سانس نیز در اختیار شهرداری است.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد مقدس تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، شهرداری این مجموعه را به صورت رایگان در اختیار تشکل‌های مردمی که برنامه‌های اوقات فراغت دارند، با تاکید بر گروه نوجوانان، قرار می‌دهد.

باغگلی با تاکید بر اینکه اولویت سانس ۶ تا ۸ صبح با گروه‌های ورزشی فعال در پارک ملت است، گفت: سایر سانس‌های شهرداری نیز با رویکرد مسجدمحوری، ویژه گروه‌های مردمی است که برنامه اوقات فراغت در مساجد دارند؛ تلاش ما بر این بوده که زیرساخت‌های شهری را در خدمت مساجد قرار دهیم.

وی با بیان اینکه عموم شهروندان، از سانس‌های در اختیار هیئت شنا، ( ۱۲-۱۴، ۱۴-۱۶، ۱۶-۱۸) می‌توانند استفاده کنند، افزود: بهای بلیت پیش‌بینی شده و مصوب شورای شهر، ۵۰ هزار تومان است؛ شهرداری هیچ نگاه درآمدی به این مجموعه آبی ندارد و سعی بر این داریم که زیرساخت‌های بیشتری را در اختیار عموم شهروندان بگذاریم.

لینک کوتاه : https://asrtoos.ir/?p=4459

برچسب ها

ارسال نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

پایگاه خبر عصر توس/رسانه نسل امروز

دفتر مرکزی: مشهد

ایمیل: asrtoosnews@gmail.com