• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
0

ادامه عملیات حفاری خط۳ از شهریور

  • کد خبر : 4228
  • 23 خرداد 1402 - 9:01
ادامه عملیات حفاری خط۳ از شهریور
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر مشهد گفت: عملیات حفاری جبهه شرقی خط ۳ در اسفند ماه سال گذشته به اتمام رسید و در حال حاضر شهرداری مشغول انتقال دستگاه حفار به جبهه غربی امامت است و بعد از عملیات مونتاژ مجدد دستگاه حفار، از شهریورماه عملیات حفاری جبهه غربی خط ۳ آغاز می شود.

ایمان فرهمندی، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر مشهد ۲۲ خردادماه، در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، در خصوص انتقال دستگاه حفاری خط ۳ قطارشهری اظهار کرد: عملیات حفاری جبهه شرقی خط ۳ در اسفند ماه سال گذشته به اتمام رسید و در حال حاضر شهرداری مشغول انتقال دستگاه حفار به جبهه غربی امامت است.

وی بیان کرد: اجزای کوچکتر دستگاه منتقل شده و ۱۴ قطعه بزرگتر دستگاه که بزرگترین قسمت دستگاه حفار بوده در حال انتقال است. عملیات شبانه انجام می‌شود، زیرا خیابان‌ها از نظر ترافیکی خلوت‌تر است. به دلیل اینکه اجزا به لحاظ وزنی وزن زیادی دارند و بعضی قطعات به لحاظ ارتفاع بلند هستند، تعدادی از پل‌های عابر پیاده و تابلوهای اطلاع‌رسانی به صورت موقت در سطح شهر جمع‌آوری شدند، برخی درخت‌ها نیاز به هرس  داشتند که اتفاق افتاد، بعضی نقاط به صورت موقت اصلاح هندسی شدند و برخی بازگشایی‌ها و تعریض‌ها اتفاق افتاد.

فرهمندی گفت: عملیات انتقال تا ۲۰ تیرماه ادامه خواهد داشت و بعد از آن عملیات مونتاژ مجدد دستگاه حفار انجام می‌شود. از شهریورماه عملیات حفاری جبهه غربی خط ۳ از میدان امامت به سمت امامیه ادامه خواهد یافت. از شهروندان درخواست می‌کنیم در شب‌های انتقال از توقف خودروها در مسیر کاروان انتقال تجهیزات خودداری کنند. این انتقال در ۱۰ شب به صورت متقاطع نه پشت هم انجام می‌شود.

 

لینک کوتاه : https://asrtoos.ir/?p=4228

برچسب ها

ارسال نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

پایگاه خبر عصر توس/رسانه نسل امروز

دفتر مرکزی: مشهد

ایمیل: asrtoosnews@gmail.com