• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
13
با حکم وزیر صمت؛

معاون اسبق اقتصادی استاندارخراسان رضوی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک ایران شد

  • کد خبر : 1508
  • 21 دی 1399 - 8:14
معاون اسبق اقتصادی استاندارخراسان رضوی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک ایران شد
وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور در حکمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی به عنوان معاون این وزارتخانه، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر توس به نقل ازروابط عمومي سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران، علیرضا رزم حسینی وزیر صمت اکنون و استانداری پیشین خراسان رضوی در حکمی علی رسولیان معاون پیشین هماهنگی امور اقتصادی این استانداری را به عنوان معاون خود، رئیس هیات مدیره ومدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور منصوب کرد.
عليرضا رزم حسيني در حکم انتصاب علي رسوليان آورده است: نظر به سوابق علمي و عملي جنابعالي و به استناد صورتجلسه مورخ ۱۳۹۹٫۱۰٫۱۴ مجمع عمومي عادي به‌طور فوق العاده سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران، شما را به سمت معاون وزير، رئيس هيأت مديره و مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران منصوب می‌نمايم.

در ادامه این حکم آمده است: امید است با بهره گيري از خرد جمعي و استفاده از تجارب گذشته در رشد و تعالي هرچه بيشتر آن سازمان تلاش نماييد.

وزير صنعت، معدن و تجارت در پايان اين حكم تصريح كرده است: توفيق شما را در خدمت به انقلاب اسلامي و مردم شريف ايران از خداوند منان مسألت مي‌نمايم.

رسوليان که پيش از اين مسئولیت معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري خراسان رضوی را برعهده داشت و دارای سوابق ارزنده ای در حوزه های کلان اقتصادی در استان خراسان رضوی می باشد و پیش ازخدمت به عنوان معاونت اقتصادی استاندار، مسئولیت مدیرکلی دفتر امور اقتصاد و بین‌الملل استانداری خراسان رضوی را برعهده داشته است.

سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران در ۷۵ روز گذشته با سرپرستي اصغر مصاحب عضو هيأت مديره و معاون صنايع كوچك اين سازمان و از آبان ۱۳۹۷ تا مهر ۱۳۹۹ با مديريت محسن صالحي‌نيا اداره مي‌شد، كه طي حکمي از سوي وزير صنعت، معدن و تجارت به سمت معاون وزير و رئيس هيأت عامل سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران منصوب شده بود.

لینک کوتاه : http://asrtoos.ir/?p=1508

ارسال نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

پایگاه خبر عصر توس/رسانه نسل امروز

دفتر مرکزی: مشهد

ایمیل: asrtoosnews@gmail.com