• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
0

دو تصادف ۹ مصدوم داشت

  • کد خبر : 3940
  • 06 خرداد 1402 - 8:29
دو تصادف ۹ مصدوم داشت
دو تصادف که اولی در جاده سنتو مشهد یک خودروی 405 رقم زد، 6 نفر مصدوم شدند. و در تصادف دوم که در نیشابور بین یک پراید و وانت اتفاق افتاد 3 نفر راهی بیمارستان شدند.

محمد علیشاهی روز جمعه در گفت و گو با پایگاه خبری عصر توس گفت: درپی حادثه ای در مشهد جاده سنتو نرسیده به پل قائم(عج) یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در مشهد ۶ نفر را روانه بیمارستان کرد.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه توسط ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان ولایت مشهد منتقل شدند.

به گزارش پایگاه خبری عصر توس، مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۶ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

تصادف در نیشابور سه مصدوم برجا گذاشت

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور گفت: حادثه تصادف یک دستگاه خودروی پراید و وانت در خیابان ۱۵ خرداد شهرستان نیشابور سه نفر را روانه بیمارستان کرد.
دکتر محمد شورورزی افزود: این حادثه ساعت پنج بامداد امروز رخ داد و مصدومان این حادثه به بیمارستان‌ حکیم نیشابور منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه پایگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن سه شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به صورت شبانه روزی و رایگان به ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم شریف نیشابور می پردازد.

لینک کوتاه : http://asrtoos.ir/?p=3940

برچسب ها

ارسال نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

پایگاه خبر عصر توس/رسانه نسل امروز

دفتر مرکزی: مشهد

ایمیل: asrtoosnews@gmail.com