• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
0

حمایت از تولید و صنعت وظیفه و تکلیف است

  • کد خبر : 3788
  • 30 اردیبهشت 1402 - 7:30
حمایت از تولید و صنعت وظیفه و تکلیف است
دادستان کل کشور گفت :بسیاری از مسائل و مشکلات با گفتگو و هم اندیشی بین تولیدکنندگان و خدمتگذاران مردم  حل می شود ، بنابراین در سال جاری باید به این نکته مهم ، بیش از پیش توجه شود .
به گزارش پایگاه خبری عصر توس ،در این نشست فعالان اقتصادی و کار آفرینان  ضمن قدردانی از حمایت های دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی ، به طرح مسائل و مشکلات خود در زمینه های گوناگون پرداختند .
دادستان کل کشور در این نشست با اشاره به منویات رهبری در زمینه لزوم حمایت از تولید گفت : رهبرمعظم انقلاب به دلیل اهمیت حوزه اقتصاد ، سالهاست که در نام گذاری سال بر مساله اقتصاد تاکید دارند و دستگاه قضایی نیز بر همین اساس تلاش مضاعفی با هدف حمایت از واحدهای صنعتی و نیروهای خدوم کار  داشته و بحمدلله نتایج خوبی نیز در پی داشته است .
حجت الاسلام والمسلمین منتظری افزود: بر اساس شرایط موجود ، حمایت از تولید و صنعت را وظیفه و تکلیف خود می‌دانیم و امیدواریم با همدلی و همراهی تولیدکنندگان و مسولان ، شاهد تحقق اهداف متعالی نظام در زمینه تولید باشیم .
دادستان کل کشور گفت :بسیاری از مسائل و مشکلات با گفتگو و هم اندیشی بین تولیدکنندگان و خدمتگذاران مردم  حل می شود ، بنابراین در سال جاری باید به این نکته مهم ، بیش از پیش توجه شود .
حجتالاسلام و المسلمین منتظری با اشاره به نقش و جایگاه مقوله تولید و اقتصاد در اسلام گفت : بر همین اساس دستگاه قضایی تمام تلاش خود را برای حمایت از تولید کنندگان وصنعتگران بکار بسته است و از سویی نیز باید به دولت محترم در راستای تحقق سیاست های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک کرد .
 در این نشست ،دادستان کل کشور پس از شنیدن مسائل فعالان اقتصادی و کارآفرینان ، دستوراتی برای حل مشکلات مطرح شده صادر کرد .
 همچنین تعدادی از کار آفرینانی مشکلاتشان توسط مجموعه قضایی خراسان رضوی حل شده بود ، خواستار استمرار  حمایت های دستگاه قضایی از تولید و صنعت شدند .
لینک کوتاه : http://asrtoos.ir/?p=3788

برچسب ها

ارسال نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

پایگاه خبر عصر توس/رسانه نسل امروز

دفتر مرکزی: مشهد

ایمیل: asrtoosnews@gmail.com