• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1
سرپرست هیات جودو استان خبر داد؛

برگزاری سمینار بازآموزی داوری و هم اندیشی مسئولان هیاتهای جودو شهرستان های خراسان رضوی در مشهد

  • کد خبر : 1531
  • 24 دی 1399 - 9:28
برگزاری سمینار بازآموزی داوری و هم اندیشی مسئولان هیاتهای جودو شهرستان های خراسان رضوی در مشهد
سرپرست هیات جودو خراسان رضوی از برگزاری گردهمایی روسا ونواب رئیس هیاتهای جودو شهرستانها و همچنین سمینار بازآموزی داوری این رشته ورزشی در شهر مشهد خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری عصر توس، محمدصابر گرایلی گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته گردهمایی روسا و نواب رئیس هياتهاى جودو شهرستانهاى استان خراسان رضوى روز ۵ شنبه ۲۵ دی ماه در مشهد برگزار خواهد شد.

وی افزود: این گردهمایی به منظور هم اندیشی، هم افزایی  و آشنایی روسای کمیته های هیات جودو استان و مسئولان این رشته ورزشی رزمی در شهرستانهای مختلف به جهت ساماندهی هرچه بیشتر ورزشکاران، برنامه های پیش رو، مسابقات و هماهنگی های لازم در آموزش و قهرمان پروری جودو در شهرهای سرشار از استعداد خراسان رضوی ترتیب داده شده است.

سرپرست هیات جودو خراسان رضوی با تاکید بر تدابیر اندیشیده شده برای رعایت کامل پروتکل های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا در برنامه های ورزشی این هیات، ادامه داد: در همین راستا با همت کمیته داوران هیات و هماهنگی های صورت گرفته با فدراسیون جودو کشور یک دوره سمینار باز آموزی قوانین داوری جودو نیز در روز جمعه ۲۶ دی ماه به صورت تئوری و عملی در مشهد برگزار خواهد شد.

وی افزود: کلیه داوران مرد و زن جودو استان با درجات ملی ۳، دو، یک، ممتاز و بین المللی  می بایست در این بازآموزی که زیر نظر بابک مهاجری مدرس و رئیس کمیته داوران فدارسیون برگزار می شود شرکت کنند.

گرایلی تصریح کرد: این سمینار آموزشی به منظور بزرگداشت یادو خاطره اساتید ارزنده جودو استان با عنوان یادمان مربیان و پیشکسوتان فقید این رشته ورزشی اساتید ارزنده مرحوم غلامرضا اسدی، مرحوم محمودزند روحانی، مرحوم حسین محمودی برنامه ریزی شده است و دوره تئوری آن صبح جمعه در سالن همایش های هتل توریست توس و عصر به صورت عملی در سالن استاد اصغر دهقان مجموعه و رزشی شهید جعفریان گلشهر مشهد برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به لزوم ساماندهی و یکپارچه سازی اهداف و برنامه های بخش های مختلف هیات جودو استان، تلاش داریم با همت و همکاری دست اندرکاران و پیشکسوتان ارزنده استان در یک بازه زمانی کوتاه مدت با برگزاری دوره های بازآموزی، جلسات هم اندیشی و … در بخش مربیان، داوران، استعدادیابی و … هماهنگی لازم را برای آغاز حرکتی قدرتمند در مسیر موفقیت و بازگشت جودو خراسان رضوی به روزهای اوج خود، در تمامی ارکان این رشته ورزشی ایجاد کنیم.

لینک کوتاه : http://asrtoos.ir/?p=1531

ارسال نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

پایگاه خبر عصر توس/رسانه نسل امروز

دفتر مرکزی: مشهد

ایمیل: asrtoosnews@gmail.com