• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5
شهردار قدمگاه خبرداد؛

اجرای طرح بزرگ تجاری گردشگری در قدمگاه

  • کد خبر : 1190
  • 23 شهریور 1399 - 5:14
اجرای طرح بزرگ تجاری گردشگری در قدمگاه
شهردار قدمگاه در جلسه مشترک هم اندیشی با هیات تخصصی سازمان همیاری شهرداریهای استان از اجرای طرح بزرگ تجاری گردشگری شهرداری در شهر زیارتی قدمگاه خبر داد.

شهردار قدمگاه در جلسه مشترک هم اندیشی با هیات تخصصی سازمان همیاری شهرداریهای استان از اجرای طرح بزرگ تجاری گردشگری شهرداری در شهر زیارتی قدمگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر توس، حمید عباسی مود در این جلسه با اشاره به شرایط ویژه، موقعیت جغرافیایی مطلوب و جایگاه خاص این شهر در حوزه زیارت و گردشگری ادامه داد: پتانسیلهای مطلوبی برای اجرای طرح های مختلف اقتصادی در شهر قدمگاه وجود دارد که در صورت تامین مالی و جذب سرمایه گذار و مشارکت کننده می توان به اجرایی شدن آنها و ایجاد زیرساختهای مطلوب تر برای خدمات دهی به شهروندان وحجم قابل توجه زائران و مسافرانی که سالانه وارد شهر می شوند امیدوار بود.

وی ضمن اعلام آمادگی شهرداری قدمگاه برای مشارکت و استفاده از توان واحدهای تخصصی و اقتصادی سازمان همیاری در اجرای طرح بزرگ تجاری و گردشگری در سایت حدود۲۲ هکتاری مورد نظر، افزود: در فاز نخست، طبق اقدامات انجام شده حدود ۲و نیم هکتار از این فضا توسط شهرداری تملک و برای اجرای طرح آماده سازی شده است و این آمادگی وجود دارد تا در قالب مشارکت، تهاتر و … در اجرای بخش های مختلف آن از قبیل احداث واحدهای تجاری، سویت های اقامتی، رستوران و مجتمع پذیرایی، زمین بازی کودکان و … از توان سازمان، شرکتها و موسسات تابعه آن استفاده کنیم..

وی به تغییراتی عمده ایجاد شده در نگرش و رویکردهای سازمان همیاری بیان کرد: این اتفاقات خوب موجب آن شده که شهرداران خراسان رضوی به سازمان همیاری به عنوان یک حامی و پشتیبان بنگرند و در همه حوزه های مدیریت شهری توجه ویژه ای به ظرفیتها و همیاری های این نهاد داشته باشند.

لینک کوتاه : http://asrtoos.ir/?p=1190

ارسال نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

پایگاه خبر عصر توس/رسانه نسل امروز

دفتر مرکزی: مشهد

ایمیل: asrtoosnews@gmail.com