• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1
توسط پلیس راهور؛

اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه تاسوعا و عاشورا در مشهد

  • کد خبر : 1153
  • 06 شهریور 1399 - 19:10
اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه تاسوعا و عاشورا در مشهد
رییس پلیس راهور خراسان رضوی از اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در محدوده حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) خبرداد.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی از اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در محدوده حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری عصرتوس، سرهنگ حمید دهنوی با بیان این خبر گفت: با توجه به پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و ضرورت فاصله گذاری اجتماعی پلیس راهور مشهد نسبت به اجرای تمهیدات ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورا اقدام کرده است.

وی افزود: در این راستا، ساعت ۱۱ روز جمعه ۷ شهریور ماه، محدودیت های تردد از  در محدوده خیابان توحید از میدان توحید تا میدان شهدا، شیرازی از میدان شهدا به سوی حرم مطهر رضوی، نواب صفوی از میدان پنجراه تا حرم مطهر رضوی، امام رضا (ع) از میدان بسیج تقاطع ِدانش تا میدان بیت المقدس و طبرسی از تقاطع شهید اندرزگو تا میدان بیت المقدس اعمال خواهد شد.
رییس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین توقف وسایل نقلیه نیز در خیابانهای شیرازی از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی، نواب صفوی از میدان پنج راه تا حرم مطهر رضوی، طبرسی از تقاطع شهید گمنام تا حرم مطهر رضوی، شهید اندرزگو تا میدان بیت المقدس، خیابان امام رضا (ع) از تقاطع دانش تا حرم مطهر رضوی و حریم تمامی تقاطع های موجود در مسیر حرم مطهر تا فاصله ۱۵ متری از ساعت ۱۱ روز هفتم شهریور ماه ممنوع خواهد بود و از ساعت ۲۳ شب تاسوعا و عاشورا این مسیرها پاکسازی خواهد شد.
وی از شهروندان خواست ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی با پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.
محرم امسال مشهد به ۶۰ منطقه تقسیم شده و ۶۰ هیات مذهبی باسابقه و شناخته شده بر نحوه اجرا و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردم در آیین‌های عزاداری نظارت دارند.

لینک کوتاه : http://asrtoos.ir/?p=1153

ارسال نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

پایگاه خبر عصر توس/رسانه نسل امروز

دفتر مرکزی: مشهد

ایمیل: asrtoosnews@gmail.com