• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
0

کمک ۲.۵ میلیاردی مردم خراسان رضوی به لبنان از طریق بسیج

  • کد خبر : 14845
  • 26 مهر 1403 - 11:46
کمک ۲.۵ میلیاردی مردم خراسان رضوی به لبنان از طریق بسیج
مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: گفت: ۲ میلیاردو ۶۵۰ میلیون تومان از طریق بسیج سازندگی خراسان رضوی، برای مردم لبنان جمع‌آوری شده است.

سرهنگ پاسدار محمد روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر توس اظهارداشت: پس از شهادت سید حسن نصرالله، رهبر انقلاب در پیامی به همه مسلمان جهان اعلام کردند با هرچه دارند به کمک ملت لبنان بشتابند، مردم خراسان رضوی در کنار دیگر مسلمانان جهان به این پیام رهبری لبیک گفتند وگروه‌های جهادی و بسیج نیز پای کار آمدند، عده ای با هدیه کردن طلاهای خود، بعضی نیز با جمع آوری کمک‌های مردمی با ملت لبنان و غزه همدردی کردند.

وی با بیان این مطلب که گروه ها و قرارگاه های جهادی پای کار فرمان رهبر انقلاب آمدند گفت: با توجه به فرمان رهبر انقلاب، که بر همه مسلمانان فرض است در کنار ملت لبنان بایستند، گروه ها و قرارگاه های جهادی در سطح خراسان رضوی، در قالب جمع آوری کمک های مردمی طرح «پویش ایران همدل» تا به امروز ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان را جمع آوری و به حسابی که توسط سازمان بسیج سازندگی و حسابی که از سمت رهبر انقلاب اعلام کردند واریز کردند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی با بیان این مطلب که بانوان خراسانی طلاهای خود را به مردم غزه و لبنان هدیه کردند بیان کرد: امیدواریم این کمک ها ادامه داشته باشد، همچنین حمایت خواهران و اهدای طلا توسط آنان برای مردم مظلوم لبنان و غزه است‌.

سرهنگ پاسدار روحانی تصریح کرد: حمایت و خروش ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان که  امروز شاهد آن هستیم نشان دهنده این است که مردم و ملت های جهان بیدار شدند، امید که شاهد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم بود، قطعا ملت شریف ایران در کنار مردم مظلوم غزه و فلسطین هستند از آنان حمایت خواهند کرد، ما شاهد بیداری ملت های جهان هستیم.

لینک کوتاه : http://asrtoos.ir/?p=14845

برچسب ها

ارسال نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

پایگاه خبر عصر توس/رسانه نسل امروز

دفتر مرکزی: مشهد

ایمیل: asrtoosnews@gmail.com