• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
1
رئیس‌ ستاد انتخابات استان:

صدور کارت برای بیش از ۳۵۰۰ نفر از نماینده نامزدها جهت حضور در شعبات

  • کد خبر : 13688
  • 15 تیر 1403 - 13:17
صدور کارت برای بیش از ۳۵۰۰ نفر از نماینده نامزدها جهت حضور در شعبات
رئیس‌ ستاد انتخابات خراسان رضوی در استودیو انتخابات با بیان اینکه برای بیش از ۳۵۰۰ نفر از نمایندگان نامزد‌ها جهت حضور در شعب کارت صادر کردیم که اعتبار این کارت از ابتدای رأی‌گیری تا انتهای شمارش آرا است، گفت: این افراد می‌توانند گزارش دهند و حق مداخله در امور اجرائی و نظارتی ندارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصرتوس، سیدهادی طباطبایی جمعه ۱۵ تیر در استودیو انتخابات استانداری اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات امروز رأس ساعت ۸ صبح در استان برگزار و این باعث افتخار ما بوده که در تمام انتخابات‌های اخیر، فرایند رأس ساعت برگزار شد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه هر دقیقه که زمان انتخابات را معطل کنیم، حق‌الناس است، افزود: ترتیبی در شعب داده شده است که روند برگزاری انتخابات تسهیل شود. بر این اساس؛ حداکثر زمان را سه دقیقه برای شعب در نظر گرفتیم و از زمان تحویل مدارک تا انداختن رأی سه دقیقه بیشتر طول نخواهد کشید.

وی با اشاره به اینکه مدرک هویتی برای اخذ رای بسیار مهم بوده و شامل دو مدرک شناسنامه و کارت‌ ملی هوشمند است، تصریح کرد: برخی از افراد شناسنامه قدیمی دارند که کد‌ ملی در آن درج نشده، بنابر این باید کد‌ ملی را داشته باشیم که نماینده فرماندار در شعبه از ثبت‌ احوال استعلام می‌گیرد. همچنین باید گفت؛ سایر مدارک که در انتخابات مجلس قابل استفاده بود، در این انتخابات استفاده نخواهد شد.

طباطبایی با بیان اینکه برای بیش از ۳۵۰۰ نفر از نمایندگان نامزد‌ها جهت حضور در شعب کارت صادر کردیم که اعتبار این کارت از ابتدای رأی‌گیری تا انتهای شمارش آرا است، گفت: این افراد می‌توانند گزارش دهند و حق مداخله در امور اجرائی و نظارتی ندارند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به اینکه در هیچ‌ یک از شعب، قطعی نداشته‌ایم، عنوان کرد: همه آنلاین هستند و در سامانه نشان داده می‌شوند. باید گفت؛ مشارکت در این دوره نسبت به مرحله اول بهتر است.

وی با بیان اینکه طی این چهار انتخابات در هیچ شعبه‌ای مشکل تعرفه نداشته‌ایم، تاکید کرد: چنانچه ۷۰ درصد موجودی شعب مصرف شود، تعرفه لازم را ارسال می‌کنیم.

 

لینک کوتاه : http://asrtoos.ir/?p=13688

ارسال نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

پایگاه خبر عصر توس/رسانه نسل امروز

دفتر مرکزی: مشهد

ایمیل: asrtoosnews@gmail.com